Vizir 3 in Pods- GRONO AMBASADORÓW

Nie dawno www.everydayme.pl ogłosiło konkurs na Ambasadora marki Vizir do swojego najnowszego projektu, pomyślałam zgłoszę się i tak pewnie nic z tego nie wyjdzie. Po ok 2 tyg dostałam odpowiedź pozytywną, byłam w takim szoku, nie mogłam uwierzyć w to ,jeszcze nigdy nie udało mi się nic wygrać. Po kilku dniach kurier przyniósł paczkę, która zawierała całe opakowanie kapsłułek do prania dla mnie oraz 20 pojedyńczych kasułek do rozdania znajomym, oczywiście oprócz tego znalazł sie przewodnik projektu jak i ulotki.


Jak już dowiedział się, że dostałam się do projektu automatycznie zaczęłam zbierać pranie, aby jak najszybciej móc wypróbować kapsułki :))).  Po pierwszych testach byłam miele zaskoczona, według tego co na ulotce jest napisane są one uniwersale zarówno do prania białego jak i kolorowego, na koniec prania należy dodać płyn do płukania i koniec. Robiąc pierwsze pranie tak właśnie zrobiłam, do drugiego prania nie dodałam płynu i kiedy wyjęłam pranie z pralki, byłam w szoku takiego zapachy bez płynu jeszcze nigdy nie czułam!. Miły świeży zapach samych kapsułek i do tego utrzymuję się na ubraniach. 

Zastosowanie kapsułek:

Jak już wcześniej wspomniałam są to kapsułki uni zarówno do białego prania jak i kolorowego. Kapsułkę kładziemy na dno pralki wkładamy pranie wlewamy płyn do płukania i gotowe. Chociaż moim zdaniem płyn nie jest niezbędny przy tym produkcie. Oczywiście zapach to nie  jedyny plus kapsułek. Od dłużego czasu miała problem z dopraniem białych skarpet bez wcześniejszego ich namaczania, teraz ten problem sam się rozwiązał dzięki Vizir 3 in Pods. Cieszę się także z tego, że wkońcu znalazłam produkt, które spełnia moje oczekiwani i nie będę musiał dalej szukać i wydawać pieniędzy na dalsze testy, bo póki co nie znalazłam lepszego detergentu do prania.

Wszyscy którzy jeszcze ich nie wypróbowali zachęcam do przetestowania, wypróbowania bo na prawdę warto, ja jestem tak zachwycona tym produktem, że na pewno kupię następne opakowanie. Szczerze mogę je polecić bo nie tylko ładnie pachną i odpierają brud, ale ich cena jak za taką jakość jest bardzo przystępna.

Komentarze