Wibo paletka 3 steps to perfect face

Długo szukałam odpowiedniego bronzera i roświetlacza do konturowania twarzy. Niedawno udało mi się znaleźć te dwie rzeczy w jednej paletce! Oto i ona

Paltka 3 steps to perfect face wibo jak dla mnie jest rewelacyjna posiada bronzer, rozświetlacz i róż do policzków i w dodatku jest w dwóch (jeśli nie więcej) wariantach kolorystycznych. Ja wybrałam tą z chłodnym, naturalnym bronzerem daje on super efekt i ładnie konturuje to co trzeba. Roświetlacz w niej też jest przyjemny ma ciepły odcień i nie jest bardzo błyszczący. Róż jak dla mnie nie jest trochę mocny, ale ma ładny odcień, na co dzień nie stosuje zazwyczaj róży a do tego się przekonałam. Całę trio bardzo łatwo i przyjemnie się konturuje na sucho, jest to taka paletka, którą powiedziałabym, że nie zrobicie sobie krzywdy nawet kiedy nałożycie za dużo produktu, bo łatwo go rozetrzeć. Moim zdaniem jest idealna do początkujących osób, które zaczynają swoją przygodę z makijażem, ale również dla tych zaawansowanych. Jest to produkt, który warto mieć w swoim kuferku, mnie od pierwszego użycia urzekł przede wszystkim ten odcień brązu!




A i paletka jest bardzo wydajna, używam ją od niecałych 2 miesięcy regularnie a jak możecie zobaczyć na zdjęciach zużycie produktu jest nie duże. Cena jej to ok 25 zł.
Testowałyście już ten produkt z Wibo? Jakie są Wasze opinie ?

Komentarze