Nowość od Bielednda płyn micelarny 3w1 zielona herbata

Ostatnio w ręcę wpadł mi nowy płyn micelarny z Bieledny 3w1 do cery mieszanej o zapachu zielonej herbaty. Po mimo tego, że staram się omijać produktów 2w1 czy 3w1, ponieważ jestem zdania, że produkty do wszystkiego są naprawdę do niczego. W tym przypadku okazała się to błędna teoria. Przyznam, że wybrałam go głowienie z powodu zapachu zielonej herbaty, ale już po pierwszych testach okazał się super produktem, dokładnie zmywa makijaż nawet oczy!, nawilżą i co najważniejsze nie podrażnia skóry. Ja mam opakowanie 500 ml nie wiem czy jest dostępny w mniejszej pojemności, choć myślę, że nie opłacałoby się mniejszego kupować. Za tą butle zapłaciłam coś koło 11 zł.


Zastosowanie: skóra mieszana

Działanie: usuwa makijaż, oczyszcza, nawilża

Dodatkowo zawiera: antybakteryjny olejek z drzewa
herbacianego, przeciwtrądzikową azeloglicynę,
antyoksydacyjną wit. C

A Wy już próbowałyście tego płynu micelarnego? Jakie są wasze wrażenia? 

Komentarze