Wielka 5, czyli ulubione podkłady

Przedstawiam Wam moją 5 ulubionych podkładów, które u mnie sprawdzają się najlepiej w ciągu roku. Oto one: 




1.Manhattan powder mat make up 

      Jest to jeden z moich pierwszych podkładów, którego zaczęłam używać i zakocham się w nim, dlatego do tej pory ze mną został. Wiem, także, że twarz przyzwyczaja się do podkładu i co jakiś czas trzeba go zmieniać, dlatego skomponowałam moją 5 :). Jest to podkład, który zazwyczaj jesienią/ zimą stosuje, ponieważ należy do tych cięższych. 
Zalety: wygładza skórę, matowi puder zazwyczaj nie jest potrzebny, długo mat na twarzy się utrzymuję, bardzo dobrze kryje ( chyba pod tym względem dla mnie jest to najlepszy podkład).
Wady: trzeba uważać z aplikacją, ponieważ jest ciężki i nie zbyt łatwo go się rozprowadza.
Cena: ok 35 zł. 


2. L'oreal Revita Lift, anti- age serum

Podkład przeciwzmarszczkowy  z 6 aktywnymi składnikami, używam go od kilku miesięcy. Jest to podkład idealny na lato czy ciepłe dni :)
Zalety: lekki, nie obciążą skóry, wyrównuje koloryt, napina skórę, nawilża, łatwa aplikacja.
Wady: krycie średnie.
Cena: ok 50 zł.


3. Revlon colorstay

Dawno, go nie używałam, obecnie jest za jasny dla mnie, ale nie zmienia to faktu, że jest  to jeden z moich ulubieńców i jest to kolejna już jego buteleczka. 
Zalety: lekki, nie obciąża, nie zapycha, wyrównuje koloryt, w miarę dobrze kryje 
Wady: w ciągu dnia dość często trzeba pudrować twarz, bo niestety się świeci
Cena: ok 30 zł


4. Bourjois 123 perfect

Podkład, którego zazwyczaj używam na większe wyjścia ale i na co dzień.
Zalety: nawilża, dopasowuje się do skóry, krycie nie jest pełne 
Wady: również wymaga pudrowania twarzy co jakiś czas
Cena: ok 50 zł. 


5. Maybelline fit me, matte poreless

Mam go od niedawna, ale już zdążyliśmy się polubić :)
Zalety: lekki, dobrze kryje, nawilża, nie wysusza
Wady: niestety na moje twarzy po nałożeniu go nie ma matu, skóra błyszczy mi się, ale nie przeszkadza mi to jakoś bardzo (puder rozwiązuje ten problem). 
Cena: ok 29 zł 



Wszystkie podkłady są bardzo wydajne i możecie je kupić dużo taniej na promocjach w drogeriach czy przez internet ( ja podałam regularną ich cenę).

Komentarze